Bu Blogda Ara

21 Ocak 2012 Cumartesi

Arveles Ağrı Kesici Nedir


arveles ağrı kesici , arveles ilaç kutusu , arveles ilacıSayın okurlar Arveles hakkında sizlere deneyimlerimi  ve arveles’in ne işe yaradığını anlatacağım, Bir kaç gün önce Diş ağrısı nedeniyle yataktan kalkamıyordum ve uyuyamıyordum acile gittim antibiyotik ve bir ağrı kesici yazdı isimlerini vermek istemiyorum bu ilaçların, sonrasında kullanmaya başladım ama nitekim hiç bir işe yaramadı ağrılarım ve yüzümdeki şişlik ile birlikte çenemi bile açamıyordum hem diş ağrısı hem de çene ağrısı beni öldürüyordu. Ertesi gün diş hekimine gittim o da çenem açılmadığı için ve şişlik olduğu için yine başka marka antibiyotik , ağrı kesici , gargara ve kas gevşetici yazdı. Kullandım ama nafile yine ağrılarım beni yerden yere vuruyordu ve kardeşim bana kendi doktorunun ona yazdığı diş ağrı kesici hapı olan Arveles isimli hapı verdi kullandım aradan en fazla 10 dakika geçti ve ağrılarımdan kurtulmuştum. Hayatımda ilk defa böyle bir ağrı kesici ilaç ile karşılaşmıştım reklam amaçlı değil sizin sağlığınız için bu ilacı şiddetle tavsiye ediyorum. Her gün yanımda taşıyorum ağrı başladığı zaman kullanıyorum 3 – 4 saat ağrıyı kesiyor ve ağrının nasıl geçtiğini bile anlayamıyorsunuz, inanılmaz mucizevi bir ilaç. Şimdi sizlere bu ilaç hakkında bilgiler vereceğim ;

Arveles Kullanım Amacı

Endikasyonları : Arveles şiddetli veya orta dereceli kas ve iskelet ağrıları,, şiddetli veya orta dereceli diş ağrıları,postoperatif agrı gibi  orta şiddetteki ağrıların semptomatik tedavisinde kullanılmaktadır.

Arveles Yan Etkileri

Reçetede biraz karışık tıbbi olarak yazıldığı için ben sizlere anlayacağınız şekilde anlatacağım, en fazla rastlanan yan etkiler , Bulantı , kusma ve kas ağrısıdır diğer yan etkileri görmek için ilacı alıp etiketini okuyabilirsiniz ama fazla belli edici bir yan etisi bulunmuyor. Ne olur Ne olmaz şüphelendiğiniz bir değişiklik hissederseniz doktora baş vurunuz

Arveles Kullanım Şekli ve Dozu

Arveles Ağrıyı daha hızlı bir şekilde kesmesi nedeniyle yemeklerden yarım saat önce kullanılmalıdır. Ağrının başlama zamanına göre genellikle 4 veya 6 saat arayla kullanabilirsiniz.
Sayın Okurlar ben bir doktor değilim ama Arveles’i en iyi şekilde araştıran ve hangi durumlarda nasıl kullanılması gerektiğini iyi bilen bir kullanıcısıyım. İlaç hakkında sadece tavsiyelerimi bildirdim belki bazı hastalıklara karşı duyarlı olabilir onun için mutlaka doktorunuza yazdırınız…

8 yorum:

  1. insanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen bu ilaç günde en fazla 3 tane (8 saat arayla) kullanılır siz 4-6 demişsiniz 6 desek 4 eder ve fazla kullanımdan zararını görürsünüz

    YanıtlaSil
  2. Diş ağrım ne denizler günde 4 tane attım hiç bi işe yaramadı

    YanıtlaSil
  3. Diş ağrım ne denizler günde 4 tane attım hiç bi işe yaramadı

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kulak ıltıhabı agrımı kı ınanılmaz devasal agrıdır ıctıgımde bes dakıka ıcınde tamamen kesen mucızevı bır ılac sasırıo kalıosınuz resmen uyusturuo

    YanıtlaSil
  6. Dişim için 1 hafta boyunca gunde 4-5 tane ictiğim beni ağrıdan kurtaran tek ilaç... Mideniz sağlamsa sorun yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suanda bende kullaniyorum dis agrisi icin etkili bir ilac

      Sil
  7. Teşekkür ederiz. Ayrıca burada da arveles hakkında çeşitli bilgiler bulabilirsiniz. https://www.iyiliksaglik.com/arveles

    YanıtlaSil